....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

pondelok 26. decembra 2016

♥ Beyonce heat kisses ♥

Ahojte ! Tieto posledné dva dni som vám nič nepridávala na blog, totižto čas som trávila s rodinou.No teraz sa vraciam a budem vám naďalej pridávať zaujímavé články! Dúfam ,že ste štedrý večer prežili s  rodinou , pod stromčekom ste dostali to po čom ste túžili :) No tentokrát vám prinášam jeden z mojich obľúbených darčekov ,ktorý som dostala pod stromček a to je "Beyonce heat kisses" . Už som dlho plánovala si zakúpiť niektorý z týchto parfémov ale vždy ma to nejakou cestou obišlo a o to väčšie prekvapenie a radosť to bola aj premňa ! :) Tak teda pustime sa dotoho ! :)


V tomto balíku nájdete krásny parfém (30ml) , telový krém (75ml) a sprchový gél (75ml). Hneď ako som tieto produkty vybrala už aj som cítila neskutočne užasnú trošku sladkastú vôňu . Ako vieme, Beyonce má viacero parfémov už po drogériách , ale musím povedať ,že  teda z mojich skúseností nie všetky sú dobré. Ale táto je fakt užastná a túto vám môžem naozaj odporúčať!  Parfém má jemnú sladkastú vôňu ,ktoré milujem ! Mne vydržal celý deň , ešte aj večer som ho na sebe cítila.


 Telový krém a sprchový gél majú podobnú vôňu tie majú naozaj výraznú sladkú vôňu ktorá vám po sprchovaní ostane aj na pleti , síce nie celý deň ale hneď po sprchovaní ju cítiť minimálne pol dňa. 



Dizajny týchto produktov sú neuveriteľne krásne až mi je ľúto ich používať ! No myslím si ,že tento parfém môžem odporučiť každej z vás dievčatá ,ktoré ste skôr za sladké jemné dámske vôňe , keďže toto vôbec nieje korenistá a nejaká silná vôňa ! :) Vy ste čo dostali pod stromček ? :) ako ste trávili štedrý večer ? :)

Žiadne komentáre: