....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

sobota 31. decembra 2016

Essence lipstick - 5.

Ahojte! Ako sa máte ? tešíte sa na Silvestra ? Oznamujem vám ,že sme sa dostali k piatemu článku o mojich obľúbených rúžov a tu aj končíme :) .A keďže dnes máme Silvester , priniesla som vám aj podobnú farbu, ktorú by ste mohli využiť aj pri nejakom silvestrovskom líčení :) Tentokrát je to rúž od značky ESSENCE. 


Tento druh rúžov od essencu určite poznáte, sú orientované skôr na takéto ružovkasté až červenkasté farby teda ja som to tak posúdila z môjho pohľadu. Ja mám odtien 08 . Ja ho používam hlavne v lete ,kedže je to krásna až skoro kryklavá ružová farba ,ktorá vám pri opálenej pleti vynikne :) Tento rúúž má tiež dobré krytie až nato ,že trošku vysušuje pery čiže nato si dávať pozor, hlavne cez leto, keď máte dvojnásobne vysušené pery od slnka . 


I keď ho používam hlavne v lete , myslím si ,že keď ste šikovné a k nejakému krásnemu líčeniu na Silvestra by sa tento rúž veľmi hodil , či už nejaké dymové sivé líčenie s glittermi alebo podobne.


Majte pekný deň, pripravujte sa na Silvestra , užívajte si ho s ľuďmi ktorých máte najradšej a prajem vám krásny pokojný ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK !!! :)

Žiadne komentáre: