....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

streda 28. decembra 2016

Freedom lipstick - 2.

Ahojte! Prinášam vám druhú časť k téme o mojich obľúbených rúžoch. Mojim ďalším obľúbencom je rúž od značky FREEDOM . O tejto značke , ktorá pochádza z Veľkej Británie, ste už určite tiež počuli , ide o vysoko kvalitnú značku a predsa s velmi nízkymi cenami "ako sa hovorí" ,je to značka, ktorú viete nájsť na viacerých miestach ja ju mám osobne zo stránky pinkpanda.sk .


Tento rúž sa ku mne dostal veľmi náhodne ,keď som mala objednávku z pinkpandy a mala som možnosť si k tomu ešte niečo objednať, bolo to fakt narýchlo tak mi hneď padol do okna tento rúž , že by sa mi takýto odtieň aj zišiel. Predtým som od tejto značky nemala žiadnu kozmetiku , a cena toho ruužu bola tiež naozaj nízka, tak som si povedala ,že sa nechám prekvapiť.


Tento rúž má krásnu telovú farbu , ale musím vám dopredu povedaťaby ste nečakali , že vaše pery budú mať po nej úplne telovú intenzívnu farbu , práve naopak a perám dá krásnu jemnú farbu ,ktorá je naozaj velmi málinko viditeľná ale predsa vie hocijaké jemné, jednoduché líčenie vyzdvyhnúť takýto kúsok ! :)

Žiadne komentáre: