....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

piatok 30. decembra 2016

Catrice lipsticks - 4.

Ahojte! Dneska som sa vám rozhodla , že vám ukážem ďalšiu krásnu dvojicu rúžov. Tieto rúže sú od značky CATRICE. Catrice je značka ,ktorá bola zo začiatku smerovaná skôr na makeup ako sú napríklad púdre, špirály, tekutý makeup a podobne. Samozrejme mávali aj rúže ale tie k nám prišli o niečo neskôr . Catrice má už teraz veľa druhov rúžov a už začínajú k nám prichádzať aj lesky a zmatnujúce lesky. 


Ja vám tentokrát od nich ukážem tieto dva kúsky. Odtiene ,ktoré mám ja sú "Princess Peach " a "Nude Tashc". Ide o jemnejšie jarné farby . Ich textúra je veľmi jemná a krémová čiže sa ľahko a krásne ďajú nanášať. Jedna je oranžovkastá farba až broskyňová . Krásne vie vyzdvyhnúť nejaké jemné ,až dymové líčenie :) Druhou farbou je telová - nude farba ,ktorá je vhodná si myslím k hocijakého líčeniu , je to naozaj krásna telová farba a krásne kryje.


O trvácnosti by som povedala tak ,ako u väčšine ružov , keďže sú to krémové rúže a naše pery sú zvyknuté ,že si ich o seba nonstop obtierame, rúž po čase zíde a samozrejme lepšie je si ho znovu natrieť. Ale myslím si ,že tie 2-3 hodiny krásne sedí rúž na perách tak jak má :) 
Dúfam že som vám dala dobrý typ na jarný rúž , krásny deň vám prajem :)


Žiadne komentáre: