....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

utorok 27. decembra 2016

Perfectly Matte Lipstick - 1.

Ahojte! Rozhodla som sa ,že vám tieto dni budem pridávať recenzie na moje obľúbené rúže od rôznych značiek ,ktoré používam najčastejšie ! Nechcela som k tomu robiť nijaký zvlášť článok, preto sa môžme do toho rovno pustiť! :) 

Ako prvými mojimi obľúbenými sú matné rúže od AVONU presnejšie Perfectly matte lipsticks ! :) (TU je link )Určite ich veľa z vás pozná , keďže tieto rúže boli asi tými najpredávanejšími ,keď prišli do módy matné rúže . Mojimi obľúbenými z týchto rúžov sú "Marvelous Mocha" "Berry Blast" odtiene. Tieto rúže sa veľmi krásne nanášajú a majú silnú intenzívnu farbu . Keď som si tieto rúže kupovala bolo k nim napísaných pár riadkov a to , dávajú perám dokonalý matný vzhľad. Myslím si že toto je naprosto splnené ! :) Ako ďalšie bolo ,že perám dodáva dokonalé krytie , a môžem vám povedať, že aj v tomto mali pravdu , jedným háčikom je ,že tak ako napísali , že nevysušujú pery stým moc neviem súhlasiť. Ja tieto rúže používam tak ,že si najprv nanesiem 5 minut predtým nejaký balzam na pery a až potom si dám na ne jeden z týchto rúžov. Je to pravda ,že to narúša trvácnosť rúžu na perách , ale ja som za ten dobrý tip, ktorý aj vám odporúčam , keď už máte pocit ,že vám schádza rúž alebo máte pocit, že si ho potrebujete znovu natrieť, zotrite si pôvodnú vrstvu a zas naneste novú, verte mi , že bude to mať aj krajší efekt a nebudete mať na perách ako keby žmolky z vysušeného rúžu a pier! 



Iné matné rúže som ešte neskúšala keďže som s nimi maximálne spokojná a milujem tieto rúže od Avonu ! Avon má tiež strašne veľa druhov týchto rúžov , aj na hydratáciu pier , aj na lesk pier atď. Ale tieto sú moje obľúbené a často používané a preto vám ich môžem naozaj  ODPORÚČIŤ :) 

Vy tiež máte tieto rúže? a ktoré odtiene sú vaše obľúbené ? :) 

Žiadne komentáre: