....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

štvrtok 29. decembra 2016

Miss sporty lipstick - 3.

Ahojte! Dneska vám ukážem ďalší z mojich oľubených rúžov ktorý bude od značky  MISS SPORTY "My BFF lipstick" . Túto značku pozná asi každý . Patrí medzi asi najlacnejšiu kozmetiku na trhu. Ale musím povedať, že niektoré produkty od nej naozaj ľúbim , a musíte uznať že niektoré sú naozaj super :) 



Tento krát vám odnich prinášam rúž . Tento rúž má krásnu intenzívnu červenú farbu , je to velmi svetločervená farba a krásne pigmentovaná .Ja mám odtien "My kindly red".Nemá takú dlhú výdrž na perách, ale je dobrá krémová ,čiže nieje problém si ju hocikedy, hocikde znovu natrieť na pery. Ja som si ju zakúpila viem že pred nejakou udalosťou kam som potrebovala červený rúž, a môj výber padol na tento. 


Neviem ako ste na tom vy, ale s vyberaním červených rúžov mám vždy problémy, buď ich vidím úplne rovnaké, alebo neviem ktorý odtieň by bol najlepší, alebo proste stojím nad rúžmi asi 30 minút a stále neviem čo mám robiť a tak ako viete aj z iných článkou tak aj u tochto rúžu ma fascinuje jej obal , krásny zrkadlový povrch s červeným rúžom je neodolateľný a i keď je to lacnejší kúsok kozmetiky, vyzerá naozaj luxusne, a teda takto som sa rozhodla že umňa skončí práve tento kúsok ! 


Vy ľúbite túto kozmetiku ?  čo máte od nej najradšej ? :)

Žiadne komentáre: