....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

nedeľa 4. decembra 2016

Avon-Nutraeffects čistiaca pena

Krásné predpoludnie vám prajem!  Ja vám tentokrát prinášam ďalší produkt,  rozmýšľala som, čo by som vám ako ďalšie pridala a tak som si povedala ,že vám tento krát pridám niečo zo starostlivosti o pleť a tak som sa rozhodla pre môj jeden veľký favorit a to je „Nutraeffects“ čistiaca pena  od Avonu . Túto čistiacu penu som si zaobstarala asi pred dvoma mesiacmi. Dlho som rozmýšľala, čo bude ten najlepší výber pre moju pokožku , keď som uvidela túto čistiacu penu v katalógu od Avonu , povedala som si ,že to vyskúšam a myslím si ,že nutraeffects ako značka je veľmi dobrá a kvalitná a to sa mi len potvrdilo hneď, ako som ju prvé dva týždne používala.Moja pleť je skor zmiešaný typ ale čelo mi jednoznačne táto pena perfektne zmatnila. Samozrejme neznamená, že ak mojej pokožke to vyhovovalo ,bude aj vašej , treba všetko vyskúšať aspoň na ten týždeň a ukáže sa či je to pre vašu pokožku dobré alebo nie. No ja som stým spokojná veľmi, až natoľko ,že už som si kúpila aj ďalšiu.


Pozitíva tejto čistiacej peny :
-dokonale odstráni pozostatok make-upu na vašej tvári
-vaša pokožka má po jej použití matný vzhľad
-čistí pleť dôkladne do hĺbky