....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

piatok 2. decembra 2016

Kylie Jenner lipsticks

Ahojte!

Dnes som sa vám rozhodla pridať niečo ohľadom známejšej kozmetiky už aj tu u nás na Slovensku. Ide o KYLIE JENNER LIPSTICKS z Kylie cosmetics ktorá prišla už aj k nám na Slovensko. Keď niekto počuje meno Kylie Jenner každého napadnú veľké plné pery, nevýrazné líčenie ale predsa výrazne nakontúrovaná tvár.  Áno ide o významnú Hollywoodsku celebritu Kylie Jenner a jej lesky.  Ide o matné lesky na pery ktoré pobláznili srdce viacerým dievčatám .Je ich strašne veľa druhov ako napríklad „Candy K“ Posie K“ „True Brown“ „Dolce K“ „Spice“ „Koko K“ „Kristen“ „Leo“ „Maliboo“ a vedela by som ich ešte veľmi dlho menovať pretože ich je čím ďalej ,tým viac druhov a sú neskutočné! Tieto lesky sa predávajú vo forme kontúrovacia ceruzka plus matný lesk v jednom. Tu si viete pozrieť krásne video od známej blogerky Carli Bybel ktorá vám  originálne kúsky z tejto kolekcie:


No a ja zatiaľ som sa na začiatok rozhodla, že si vyskúšam najprv iba repliku na tieto matné lesky , pretože som počula samé pozitívne ohlasy  a musím povedať, že môj prvý dojem bol veľmi pozitívni. Čítala som na viacerých webových stránkach, že sú veľmi podobné aj farbami aj výdržou s originálnymi, preto som tomu dala šancu, že to vyskúšam a aspoň vám poviem svoje skúsenosti. Ja osobne som si vybrala Mary Jo K , Dolce K a Posie K farby.


Tieto matné lesky majú zvláštnu príjemnú, jemnú až sladkastú vôňu. Povedala by som že tieto lesky sú skôr trošku tekutejšie ako zvyčajné lesky, ale o to ľahšie a krajšie sa dajú nanášať na pery.
U väčšine matných leskov je problémom, že dlho trvá kým zmatnejú na perách. No u týchto to problém nie je. Hneď ako som si lesk natrela na pery, do 10 sekúnd bol matný a čo je najväčšie plus ,krásne zakryli pery beztoho aby som pod ne použila najprv nejakú kontúrovaciu ceruzku. Na perách mi vydržala fakt celý deň až ku koncu dňa sa dalo vidieť že z vnútornej časti pier mi trošku zišiel kvôli jedeniu ale myslím že to sa stáva skoro pri každom lesku.


Vy by ste si ktorý kúsok vybrali od @kyliecosmetics? alebo už máte niektorý ? :)