....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

nedeľa 4. decembra 2016

Avon čistiaca kefka



Ahojte, prinášam vám jednu extra dobrú vec , ktorá súvisí aj s predchádzajúcim článkom (TU si vieš pozrieť článok). Prinášam vám „Avon čistiacu kefku“. Preto som povedala ,že to súvisí aj s predchádzajúcim článkom ,lebo pomocou tohoto prístroja si čistím tvár s nutra effects čistiacou penou. Táto kefka ,ako vidíte sa skladá z dvoch hlavičiek a prístroja, ktorý si viete pohodlne chytiť do ruky a krásne si prečistiť tvár. Jedna hlavička sa používa na hlbšie prečistenie tváre a druhá na pohodlné prečistenie (premasírovanie) tváre. Ja väčšinou používam tú ružovú hlavičku, pretože aj tá krásne prečistí pleť od pozostatkov z celodenného make-upu  , a bielu hlavičku používam len raz do týždňa ,aby som si hlbšie prečistila tvár ,pretože má drsnejšie štetinky , ale je to na vás akú pleť máte a ktorá hlavička vám viac vyhovuje.  Taktiež pod hlavičkou sa nachádza malý gombík s ktorým si viete nastaviť dve rýchlosti ,akou sa vám hlavička bude otáčať. Neviem o tom ,že by kefka bola  100% vodeodolná ale kľudne ju môžete chytiť mokrými rukami alebo používať počas sprchy , ja som ju tak tiež používala a nič sa jej nestalo.

Je pravda že existujú takéto oveľa kvalitnejšie kefky ,ale myslím si ,že ten ,kto si nepotrpí len na drahšie značky tak mu 100% postačí aj táto kefka od Avonu. Ja by som ju obodovala z 10 bodov na 7. Vy by ste si vyskúšali túto kefku ? či ju už máte ? aké stým máte skúsenosti? alebo máte od nejakej inej značky ?