....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

pondelok 5. decembra 2016

Avéne cleanance micellar water

Ahojte, tentokrát vám prinášam môj najväčší favorit z kozmetiky na tvár. Ide o „Avéne cleanance micellar water “(400ml). Mám síce veľa obľúbených produktov od rôznych značiek na tvár, ale táto micelárna voda je pre mňa zázrak. Ku mne sa dostala, keď som mala väčšie problémy s čelom kvôli vyrážkam. Skúšala som rôzne značky , ale nič mi nepomáhalo, človek si potom povie ,že možno ak skúsi niečo drahšie ,tak by to malo pomôcť, lenže aj tak mi nič nepomáhalo , skôr mi to čelo iba zhoršovalo. Potom mi raz jedna pani odporúčila Avéne značku , vtedy som o nej prvýkrát počula. Hneď jak som prišla domov ,pozrela som si to na internete a zistila som že majú široký výber produktov. Tak som tomu dala šancu a musím povedať bol a je tým jediným produktom ktorý mi pomohol a pomáha. Neskutočne hydratuje a vyživuje pokožku. Používam ju každý deň keďže tak dôkladne hydratuje tvár, nepotrebujem ani krém ,lebo po nej mám pokožku ako po nakrémovaní. Keďže je to micelárna voda , používa sa aj na odstraňovanie make-upu a nečistôt , no ja ju používam aj ako tonikum, čiže si ňou aj raz počas dňa pretriem tvárJ Avéne patrí medzi drahšiu ale predsa celkom dostupnú kozmetiku , a ja vám ju viem len a len odporúčiť !