....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

štvrtok 22. decembra 2016

SHE- nail polish - 300

Ahojte toto krásne vianočné ráno ! :) dúfam, že si Vianoce užívate minimálne tak super ako ja !  Keďže máme vianoce a ako vieme my baby ľúbime sa aj vianočne obliekať , myslím tým vianočné farby, krásne líčenie, a takisto nemôžu chýbať ani krásne nalakované nechty. Väčšina dievčat ľúbi červenú farbu na vianoce ,keďže tá je taká pravá vianočná, no ja som si tento rok vybral túto krásnu bodovo, vínovú ! :) Ide o lak na nechty od značky  "SHE gel-like´n ultra stay nail polish" ! :)


Tento lak mám už riadne otestovaný a môžem vám na isto povedať ,že má krásnu intenzívnu farbu , na nechtoch vydrží aj týždeň kým začne na konci nechtov schádzať ako u väčšine lakov :) Som s ním naozaj spokojná a myslím si, že na Vianoce je to výborný výber ak be ste chceli niečo iné na nechty ako červenú (ja som si kupila už aj iné farby z tohoto druhu SHE lakov potom vám ukážem)! :)



Žiadne komentáre: