....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

pondelok 19. decembra 2016

Revalid

Ahojte! Tentokrát vám prinášam niečo na vaše vlásky . Ide o šampón „Revalid“ (250ml). Tento šampón sa ku mne dostal ,keď som mala obdobie ,keď moje vlasy boli veľmi zničené a potrebovali poriadnu výživu. Hľadala som na viacerých miestach niečo lepšie a kvalitnejšie čo mojim vlasom naozaj pomôže. Existuje veľa šampónov pri ktorých vám zaručujú ,že po prvom týždni budete mať vlasy na nespoznanie. No veľakrát to tak vôbec nie je a človek zbytočne minie peniaze na niečo ,čo mu vlastne ani nepomáha. No vtedy som sa rozhodla pre Revalid . Revalid som nepoužívala úplne prvýkrát , používala som ho už aj pred niekoľkými rokmi ,kedy som mala s vlasmi naozaj veľké problémy  a revalid bolo to čo mi pomohlo. A teda ani tentokrát ma nesklamal. Počula som aj to že niekomu vôbec revalid nepomáha na vlasy, samozrejme, že sa také stáva, pretože nemáme všetci rovnaké vlasy, ale myslím si že tento produkt z 10 ľudí 6tim určite pomôže. Po umytí som mala vlasy neskutočne hebké a po asi 2 týždňoch som si všimla , že vypadávanie vlasov začalo byť pre mňa neznámym. Dám vám aj takú menšiu radu , potom ako som si šampón riadne vmasírovala do vlasov nechala som si ju na vlasoch 3-4 minúty a až potom som si ju zmyla z vlasov ,aby to malo lepší efekt. Revalid si viete zakúpiť v lekárniach a taktiež aj v niektorých drogériách. :) 

Žiadne komentáre: