....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

piatok 2. decembra 2016

Moj prvý príspevok

Ahojte ! Veľmi som rada že ste zavítali na moju stránku . Je to môj novo otvorený blog, ktorý som sa rozhodla nedávno spraviť. Rozhodovala som sa už dávnejšie o založení nejakej webovej stránky, keďže mojou slabosťou je kozmetika a všetko ohľadom toho. Na mojej stránke nájdeš veľa zaujímavostí ohľadom  kozmetiky , starostlivosti o pleť, noviniek z hľadiska kozmetiky , dá sa povedať všetko čo súvisí s krásou ,nájdeš tu aj dekoratívne estetické nápady ako napríklad momentálne na Vianoce, však sami uvidíte . Budem sa snažiť aby bol tento blog pre vás užitočný a hlavne zaujímavý a hlavne sa budem  tešiť ak ťa môj blog naozaj zaujme a pridáš sa!  Ako uvítací príspevok by som pridala tento obrázok , kedže milujem vôňu Vianoc a tým myslím jednoznačne škoricovo jablkovu vôňu sviečky J 



Vy ktorú vôňu máte najradšej ? :)