....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

pondelok 2. januára 2017

Zlaté líčenie :)

Ahojte! Priniesla som vám nečakaný článok :P Keďže milujem líčenie a plánujem sem pridávam aj líčenia , tak sa snažím pomaly to čím skôr rozbehnúť a pridávať vám pravidelne nejaké líčenia .Chcem však ,aby aj kvalita fotiek bola tiež taká aká ma byť ale dúfam že postačí zatiaľ aj takto :) Na silvestra som mala príležitosť vylíčiť moju sesternicu a samozrejme poriadne som si to užila a použila svoju fantáziu. Rozhodla som sa kedže sesternica bola v krásnych zlatých nohaviciach so zlatými glittermi tak som si povedala ,že aj líčenie musí byť podobné tomu :)



Takže , úplne nazačiatku som začala primerom. Primer som použila "Prime and Fine" od CATRICE značky ktorou som krásne pripravila pleť pred nanášaním make-upu .Ďalej som použila Astor -skin match protect foundation odtieň 103-porcelain ,ktorý som jej krásne po celej tvári rozotrela aj cez krk aby sa nedali vidieť prechody !Potom som pekne zmatnila tvár kompaktným priesvitným púdrom od Essence. Tento produkt velmi ľúbim, kedže farbu nemá a dá sa použiť pre hocijaký typ pleti. Po tomto som pokračovala s kontúrovaním tváre . Na túto časť líčenia som použila môj obľúbený produkt od CATRICE  a to je "Prime and Fine - kontúrovacia paletka s rozjasňovačom" . Je to naozaj užasná paletka , zatiaľ som takúto dobrú kontúrovaciu paletku ešte nemala , som s ňou naozaj spokojná! :) Takto som krásne vykontúrovala lícne kosti , čelo , nos a trošku krk , a rozjasňovačom som je zvýraznila lícne kosti  :) 


Ďalej som začala nanášať očné tiene. Očné tiene ktoré som použila boli z paletky "Meis cosmetics eyeshadow 04"  z tejto paletky som použila zlatú farbu, ktorú som dala na vonkajšiu stranu očného viečka a do vnútorných kútikov , a do stredu som dala očný tien od "Loréal paris color infailible" odtien 02 ,ktorá je krásna studená zlatá farba. Na vonkajšiu časť očného viečka som dala jemne aj čierný očný tieň! :) Na mihalnice som použila "Miss Sporty fabulous lash 001" špirálu :) Nakoniec som dala na pery krásnu jemnú hnedú farbu a to matný rúž od "Loréal paris matte" odtieň 401. A konečný makeup som zafixovala Fixačným sprejom od Avonu :) 


A takto vznikol tento krásny makeup. Snažím sa aby som vám čím skôr vedela pridávať omnoho viac líčení ! :) Chcela som vám len ukázať typ na zlaté líčenie , ktoré je dobré aj na silvestrovské líčenie i keď už je silvester zanami ,ale aj na hocijakú žúrku ! :)

Prajem vám pekný deň . majte sa krásne a vidíme sa v ďalšom článku ! :))

Žiadne komentáre: