....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

piatok 6. januára 2017

Recenzia - Makeup revolution highlighter paletka & Golden Rose očný tieň

Ahojte! neviem či ste videli na mojom instagrame , včera som pridávala svoju objednávku, čo som si objednála na stránke pinkpanda. Objednávala som si odnich krásnu paletku odtieňov na oči a jessup štetce ,ktoré vám ukážem v ďalších článkoch, teraz by som vám ukázala produkty ,ktorými ma veľmi príjemne prekvapili , a myslím si ,že ich kvalita stojí zato aby som vám ich ukázala :). 

Ako prvý produkt ktorý mi poslali bola krásna paletka highlighterov od makeup revolution london "Radiant lights palette". Tejto paletke som sa neskutočne potešila keďže som už dávnejšie zháňala nejakú dobrú paletku s highlightermi. A musím vám povedať, s touto paletkou som na 110% spokojná! Čo som čítala a počula tak highlightere niekaždý chválil od makeup revolution, neviem síce aké to boli highlightre ale tieto vám môžem len a len odporúčať ! Neskutočne krásne sú pigmentované . Paletka obsahuje 3 odtiene highlighterov . 



Ako si môžte pozrieť aj na fotke jeden odtieň je taký skôr krémovej ružovkastej farby ktorý sa bude hodiť k hocijakému ľahšiemu jemnejšiemu líčeniu, druhý je studený ,strieborno-lesklý odtieň a tretí je krásny zlatý odtieň, tieto si viem predstaviť k hocijakému silnejšiemu slávnejšiemu líčeniu :) . Neskutočne som bola prekvapená ,keď som ich skúšala .Keďže som nečakala takúto pigmentáciu. Neviem sa dočkať kedy ich konečne vyskúšam pri nejakom krásnom líčení ktorý vám samozrejme určite ukážem ! :)



A ako druhý produk ktorý mi ešte poslali je krásny očný tieň "Golden Rose - Silk touch - Pearl eyeshadow"odtieň 106. Je to krásna zlatá farba , zatiaľ som s pigmentáciou spokojná , uvidíme jak sa sním bude dať líčiť :)  Ako vidíte aj na fotke odtieň je krásny žiarivý a myslím si ,že na nejaké krásne zlaté líčenie je ideálny. Určite aj tento vyskúšam pri nejakom super líčení, aby som vám mohla povedať svoje skúsenosti ! :) 




Môžem vám povedať , že zatiaľ som s objednávkami a produktami od pinkpandy neskutočne spokojná , dúfam že ak niektorá znás hľadala niečo podobného tak som vám dala dobrý typ :)


  Majte pekný zvyšok dňa a vidíme sa čoskoro :) 

1 komentár:

All my cosmetics povedal(a)...

Rozjasňující paletka je krásná, nebála bych se ji použít i jako hodně jemné oční stíny, jen tak se řasenkou :-)
All my cosmetics