....................................Domov .............................Nechty ............................Kozmetika.........................Makeup............................Random

sobota 4. februára 2017

Mixa výživný krém s púpalkovým olejčekom

Ahojte! Dneska vám prinášam jeden dobrý typ na hydratáciu tváre. Veľa dievčat má problém ,aký krém má na svoju pleť použiť ,keďže nemáme rovnakú pleť všetky a každej pleti vyhovuje niečo iné. Vieme ,že niektoré máme mastnejšiu pleť, niektoré suchú a niektoré zmiešaný typ pleti.  Ja vám tentokrá ukážem krém, ktorý používam ja osobne a vyhovuje mi najviac. Ide o krém francúzskej značky "Mixa".


Dlho som hľada ten správny krém pre svoju pleť. Moja pleť je skôr zmiešaného typu, kedže v T zone je mastnejšia a na iných oblastiach normálna. Skúšala som hydratačné denné aj nočné krémy od rôznych značiek ako bol garnier, loreal, a podobne. Nehovorím ,že mi niektoré nevyhovovali ,no pri každom som dosiahla taký bod, kedy som krémy musela vymeniť, pretože mi ju pleť už neprijímala a robili sa mi vyrážky. Vtedy som sa rozhodla pre krém Mixa , vtedy to bola značka od ktorej som žiadnu kozmetiku predtým nepoužívala .

Tento typ krému som vyskúšala na odporúčanie mojej maminy. Moja mama má suchú pleť a ja ako viete zmiešanú až normálnu. No môžem vám povedať že krém vyhovuje obidvom z nás . Veľa dievčat sa obracia na kozmetiku stým, že idem skúšať od najlacnejšieho a uvidím. No je to tá najväčšia chyba, nehovorím ,že lacnejšia kozmetika je zlá, pretože aj ja mám také veci ktoré patria medzi lacnejšiu kozmetiku a predsa mi naozaj vyhovujú. No u mixi je to skôr ten zlatý stred. Je to dostupná cena, a môžem vám povedať že za tú cenu naozaj stojí!



Tento typ krému od Mixi obsahuje púpalkový olejček, ktorý bohato hydratuje a vyživuje pleť. Mixa je taktiež značky ktorá nemá vo svojich výrobkoch farbivá, parabény a alkohol .Preto dievčatá neváhajte a ak práve hľadáte niečo na svoju tvár, šup do obchodu a vyskúšajte ! :)


Vy aký krém používate ? budem rada ak mi dáte nejaké typy čo vy používate a čo vám vyhovuje najviac :) Pekný deň vám prajem a vidíme sa nabuduce!  :)

6 komentárov:

tatomymo povedal(a)...

S Mixou mám minimum zkušeností. Ale dobrých zkušeností! :)

Klaudy's enjoyment povedal(a)...

I ja mám tento krémik, no používam ho skôr na noc, cez deň mám radšej ľahšie krémy, nakoľko mám zmiešanú pleť. S Mixa krémom som veľmi spokojná, pleť pekne vyživí a zanecháva ju jemnú a upokojenú.

Zuzulienka povedal(a)...

Tento krémik je super pre suchú pleť a teraz do zimy. Len by som ťa poopravila, nie je to púpavový olej, ale pupalkový. Je to normálne pupalka po slovensky...
Inak Mixa má mnoho skvelých produktov. kušala si už ich odličovač na oči? Ak nie, odporučam.

Nicol povedal(a)...

Na tento krém som veľmi zvedavá, malo by mi z neho dôjsť 7 vzoriek. Moja pleť je žalostne suchá počas zimných mesiacov, tak dúfam, že ju to zachráni.
World of Nicol

Another Dominika povedal(a)...

Tenhle krém od Mixy jsem ještě nezkoušela, ale jinak mám celkově tuhle značku moc ráda, hlavně jejich micelárka je skvělá :)

Another Dominika

iva m povedal(a)...

Mixa vyzerá byť dobrá značka, ešte som ju však nikdy neskúšala.

IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK